Τελευταία Νέα
- Πρόγραμμα Νέου Έτους
- Δραστηριότητες με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
- Ενεργοποίηση Επταμελών Επιτροπών για έκδοση Πιστοποιητικού Διαπίστωσης Πάθησης για την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026»
- Πρόγραμμα Εβδομάδας 16 - 20 Δεκεμβρίου
- ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ-ΔΗΛΩΣΗΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙς ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΕΛ ΕΤΟΥΣ 2025
Δραστηριότητες με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία |
Η 3η Δεκεμβρίου θεσπίστηκε ως Παγκόσμια Ημέρα Ανθρώπων με Αναπηρία με σκοπό την προώθηση της ορατότητας και κατανόησης των θεμάτων αναπηρίας σε κοινωνικοσυναισθηματικό επίπεδο και την κινητοποίηση υπέρ των δικαιωμάτων αξιοπρέπειας και ευημερίας των ανθρώπων με αναπηρία. Σε αυτό το πλαίσιο, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, στο σχολείο μας την Τρίτη 10 και την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024 υλοποιήθηκαν δράσεις ευαισθητοποίησης στη διαφορετικότητα και ενεργοποίησης της αποδοχής, με σκοπό τα παιδιά να κατανοήσουν τις δυσκολίες των ατόμων με αναπηρία, ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες προκειμένου τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τις ιδιαιτερότητες τις οποίες τα άτομα αυτά αντιμετωπίζουν. Πιο συγκεκριμένα, 1. Μαθητές της ομάδαςErasmus ως πρεσβευτές της Νοηματικής γλώσσας δίδαξαν και εξασκήθηκαν με μαθητές του γυμνασίου σε καθημερινούς διαλόγους κωφών ανθρώπων. 2. Εκπαιδευτικοί και μαθητές του Erasmus συνέβαλαν στην εξοικείωση της μηχανής Brailleαπό τους μαθητές του γυμνασίου σχηματίζοντας συμβολικά το δικό τους όνομα στο ειδικό χαρτί με τη βοήθεια της μηχανής. Επίσης, πραγματοποιήθηκε προσπάθεια ανάγνωσης κειμένων γραμμένων στη μορφή Brailleαπό τους μαθητές μας. 3. Έχετε ξανακούσει για το καθιστό βόλεϊ; Οι μαθητές μας, ναι! Με τον απαραίτητο συντονισμό των μαθητών του Erasmus σε ρόλο καθοδηγητή οι μαθητές μας έπαιξαν καθιστό βόλεϊ και ανταποκρίθηκαν επάξια στις προκλήσεις που απαιτούνται σε αυτό το άθλημα. 4. Οι μαθητές του Γυμνασίου μυήθηκαν στον κόσμο του Goalball, ενός παραολυμπιακού αθλήματος, οξύνοντας την αίσθηση της ακοής, όπου αντικείμενο της αντίληψης είναι ο ήχος που δημιουργείται από την κίνηση της μπάλας. 5. Οι μαθητές μας ήρθαν σε επαφή μέσω ειδικού προγράμματος με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι που έχουν διαγνωστεί με δυσλεξία. 6. Οι μαθητές του Γυμνασίου αισθανόμενοι την απώλεια όρασης, καλύπτοντας με μάσκες τα μάτια τους, αφέθηκαν στα έμπειρα χέρια συμμαθητών τους που λειτούργησαν ως οδηγοί τυφλών με σκοπό να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες της καθημερινότητας των ανθρώπων με μερική ή ολική απώλεια όρασης. Θερμές ευχαριστίες απευθύνονται προς το Γραφείο Φυσικής Αγωγής της Δ/νσηςΒθμιαςΕκπ/σης Δωδεκανήσου για την παραχώρηση της ειδικής μπάλας GoalBall καθώς και τον Διευθυντή του ΕΕΕΕΚ Ρόδου, κ. ΠανορμίτηΚαλούδη, για την παραχώρηση της μηχανής Brailleτου σχολείου του, έτσι ώστε οι μαθητές του Γυμνασίου ΛΤ Γενναδίου να έρθουν σε επαφή με τον τρόπο γραφής και την ανάγνωσης των ατόμων με απώλεια όρασης.
View the embedded image gallery online at:
http://gym-gennad.dod.sch.gr/gr/index.php/announcements/406-2024-12-20-09-13-13#sigProGalleriacc5240fc19
|
Σύνδεση
Online τώρα
Έχουμε 7 επισκέπτες συνδεδεμένουςΠρος Γεννάδιον...
Πληκτρολογείστε την πόλη σας